Op The NEST beleef je voetbal zoals nergens anders. Met twee moderne zittribunes en twee old school staantribunes wordt er voldaan aan de noden van élke voetbalsupporter. De gloriedagen van Schiervelde mogen dan wel in het verleden liggen, het stadion ademt tegelijkertijd geschiedenis en toekomst, mede door de strakke zwart-witte Club NXT-branding. Meet our players Club NXT was de afgelopen seizoenen een broeihaard voor talent. Brandon Mechele, Charles De Ketelaere, Noah Mbamba, Senne Lammens, Cisse Sandra... Maar nu staat er een nieuwe generatie klaar.
SK Beveren
Gazet van AntwerpenBeerschot heeft voor de tweede week op rij verloren. Het ging met 2-0 onderuit bij Beveren en zakt van de eerste naar de derde plaats in de stand. 22/01/2023Valse start voor Beerschot in 2023. In de inhaalwedstrijd tegen Deinze kwam de winstreeks van voor Nieuwjaar tot een einde na een dolle slotfase: 3-2. Zo lieten de Mannekes een uitgelezen kans …15/01/2023‘De Leste’, zoals Beerschot de laatste thuiswedstrijd van 2022 in de verf zette, is een succes geworden.
© Photo News voetbal cplGeen Jellert Van Landschoot in de basis bij SK Deinze zaterdagavond bij Club NXT. De linksvoetige flankaanvaller begon op de bank en viel twintig minuten voor tijd in. Het tij keren lukte niet meer (2-0-verlies) waardoor Deinze na tien speeldagen met Jong Genk de rode lantaarn deelt. Hans Fruyt 23-10-22, 14:05 Laatste update: 23-10-22, 17:43 Trainer Antonio Calderón voerde in zijn elftal twee wijzigingen door. Jur Schryvers ontbrak door een letsel opgelopen op de Freethiel. Met David Winke koos de Spanjaard voor een debutant in 1B. Ook Steve De Ridder verscheen aan de aftrap. Van Landschoot moest plaatsmaken. “Donderdag riep de trainer me bij hem”, deed de 25-jarige linkerpoot zijn verhaal. “Hij vertelde me dat hij voor de match bij Club NXT een andere keuze ging maken.
Zo blijven de …12/11/2022Beerschot heeft in de 1/16de finales van de Beker van België niet kunnen stunten tegen zwarte beest Cercle Brugge. De Mannekes speelden een helft goed mee op Jan Breydel, maar slikten na de pauze …09/11/2022Verlossing voor Verlinden. De flankaanvaller was al in vorm, maar in Lommel toonde hij pas echt wat voor een kanjer Beerschot deze zomer in huis heeft gehaald. Met zijn eerste twee goals en ook nog …06/11/2022Beerschot heeft een verdiende 1-2 zege geboekt op bezoek bij Jong Genk.
Club NXTBundesliga Arne Engels, van Club NXT naar een basisplaats in de Bundesliga: "De juiste stap" eindeNXT21LOM Challenger Pro League Club NXT stuit Lommelse zegereeks in 1B en zet eigen reeks verder Play-offs komen er razendsnel aan: wie strijdt voor promotie en voor wie dreigt degradatie? Club NXT-Lierse en Deinze-Beerschot uitgesteld door onbespeelbaar veld eindeWDM02NXT Alweer genekt door belofteploeg: ook Club NXT neemt RWDM te grazen eindeNXT41DEN Club NXT knoopt na 1 op 12 weer aan met zege tegen onmondig Dender eindeBEE10NXT BEKIJK: Hervé Matthys bezorgt Beerschot de zege tegen Club NXT met rake krul eindeNXT22AND Club NXT pakt punt na geanimeerde slotfase tegen de RSCA Futures Champions League YOUTH LEAGUE: Club Brugge-beloften winnen wel in Leverkusen, Genk naar barrages eindeDEN32NXT Dender maakt een einde aan de zegereeks van Brugse beloften Jongeren van Club Brugge zijn uitgeschakeld in Youth League na verlies tegen Porto eindeNXT20DEI Club NXT nestelt zich (voorlopig) naast RSCA Futures en Lierse na zege tegen Deinze eindeLOM34NXT Een wel heel controversiële penalty bezorgt Club NXT spectaculaire zege in Lommel eindeVIR33NXT Goal van Mbamba levert Club NXT geen zege op in doelpuntenkermis eindeNXT22BEV Club NXT houdt SK Beveren in bedwang dankzij twee pareltjes uitslagen en klassementChallenger Pro LeagueChallenger Pro League Voorronde speeldag 20Deinze Club NXT 20:00Beerschot Jong Genk 20:00Virton RSCA Futures 28/01 16:00Lommel SK Dender 28/01 20:00Lierse K.
Een topuitleg voor mijn verwijdering uit het elftal kreeg ik niet. Het is een keuze, ik moet er mij bij neerleggen, je kan daar toch niets aan veranderen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik ontgoocheld was toen hij mij inlichtte. Het draait niet goed, ik voel me door die beslissing een beetje het slachtoffer. ” Op het halfuur slikte Deinze een eerste tegengoal. Lennart Mertens, nochtans de twee vorige speeldagen op de bank bij het jonge blauw-zwart, tekende voor die voorsprong. Tien minuten voor tijd deed hij voor zijn ex-ploeg het licht uit. “Op zich begonnen wij niet verkeerd aan de match”, vond Van Landschoot.
Officiële website KMSK DeinzeVoorbeschouwing KMSK Deinze – Club NXT: De Tigers staan voor een belangrijk drieluik Dit weekend is het opnieuw menens in de Challenger Pro League. Over twee weken weten we wie nog mag... 26 JAN 2023 Blessurenieuws: week 4 Lees hier de wekelijkse update over geblesseerde spelers. 25 JAN 2023 Vrijdagavond ontvangen we Club NXT in de Dakota Arena. Na het verlies tegen RWDM ligt de focus onmiddellijk op het belangrijk duel van komende vrijdag. Dan... 23 JAN 2023 KMSK Deinze stuit op een uitgekookt RWD Molenbeek KMSK Deinze is er in een uitgekookt Edmond Machtensstadion niet in geslaagd om het blok van RWDM te... 21 JAN 2023 Voorbeschouwing RWD Molenbeek – KMSK Deinze: Lennart Mertens maakt zijn wederoptreden in Oranje-Zwarte kleuren Na een ommetje van zes maanden bij Club NXT is diepe spits Lennart Mertens terug thuis.
Klaar om in de Challenger Pro League te bewijzen dat ook zij een plaatsje verdienen in de eerste ploeg. VEELGESTELDE VRAGEN Onder de 18 jaar betaal je 50 euro per abonnement. Volwassenen met een Club ID betalen 50-80 euro, volwassenen zonder Club ID betalen 70-100 euro. Je kunt je abo veilig en snel bestellen via tickets. clubbrugge. be Onder de 18 jaar betaal je 5 euro per ticket. Volwassenen met een Club ID betalen 10-15 euro, volwassenen zonder Club ID betalen 15-20 euro. Het adres is: Diksmuidsesteenweg 374, 8800 Roeselare. Je kan The NEST op verschillende manier bereiken:Auto: Er is een grote parking naast het zwembad op de Schierveldesite waar je je auto kan parkeren.
[[[vandaag@@@]!!!]] W-Beveren Club NXT kijken 5 november
[[VOETBAL@@]] Club NXT Deinze kijken stream 21 oktober 2022
Invaller Jellert Van Landschoot (SK Deinze) na het verlies bij
“Bij een eerste scherpe voorzet vanop de flank slikten we een goal. Niet voor het eerst dat dit ons overkomt. In het begin van de tweede helft hadden wij een paar kansen. Dan waren we even de betere ploeg, toch was het te weinig. Dit moet dringend veranderen. Iedereen moet voor de spiegel gaan staan. Ik ook. Want we vechten niet tot op het einde van een match. We moeten veel meer als één team naar buiten komen. Dat gebeurt veel te weinig. ” Iedere Deinse insider had de indruk dat trainer Calderón, toen hij enkele weken geleden aan het roer kwam, een ploeg aan het kneden was. “Op Beerschot had ik ook dat gevoel, de week nadien wonnen we van Lommel en dachten we vertrokken te zijn”, aldus Van Landschoot. “Op Beveren liep het in het wedstrijdslot mis, maar vanavond was het voor Club NXT allemaal veel te makkelijk.
Na de wedstrijd verhuist hij naar The BOX, de hoofdkantine in het stadion, waar het feestje bij winst wordt verdergezet. ABONNEE VAN CLUB BRUGGE? Jij kunt voor slechts €5 aanwezig zijn op deze topavond! GRATIS SJAAL VOOR ABONNEES Als NXT-abonnee kun je een gratis sjaal afhalen bij de mobiele Club Shop. HET PROGRAMMA VOOR DE KLEINSTEN Daag onze esporters uit voor een potje FIFA of leef je uit op de springkastelen samen met Bibi. THE NEST, DE THUIS VAN CLUB NXT Wie er al geweest is, kan erover meespreken.
KMSK Deinze - Challenger Pro League - Wedstrijdverslag
Beerschot dankte Verlinden voor zijn goal en klopte de beloften van Standard met 1-0. Met 18 …11/12/2022Beerschot heeft ook de uitwedstrijd bij Dender tot een goed einde gebracht. Na een onnodig spannende slotfase won het met 2-3. Het was voor de Mannekes al de vijfde competitiezege op rij. 04/12/2022Terwijl Lionel Messi zijn Argentinië in het WK heeft gehouden, deed Beerschot een gouden zaak in de Challenger Pro League. De Kielse Ratten bogen op het veld van RSCA Futures een 1-0 achterstand om …26/11/2022Bij Beerschot kunnen ze morgen met een gerust gemoed genieten van de WK-openingsceremonie. Club NXT ging voor de bijl, Matthys was de matchwinnaar met het enige (heerlijke) doelpunt van de …19/11/2022Het lijkt er sterk op dat Beerschot zijn ritme heeft gevonden. Zaterdagavond boekte het na een weergaloze tweede helft tegen Virton de ruimste competitiezege van het seizoen: 3-0.
Club NXT - sporza
Club NXT U23 live stream, fixtures on TV - Sporticos
Lennart Mertens reageert na overstap van Club NXT naar SK Deinze: "Ik ben nog blijer om terug thuis te zijn"Afgelopen zomer maakte de 30-jarige aanvaller de verrassende overstap van SK Deinze naar Club NXT. Nu keerde hij terug naar het vertrouwde nest en reageerde hij voor het eerst. © photonews Lennart Mertens Deinze Club NXT verraste afgelopen zomer door Lennart Mertens weg te halen bij reeksgenoot SK Deinze. De 30-jarige aanvaller kon geen slechte statistieken voorleggen dit seizoen bij de Bruggelingen met 5 doelpunten in 17 wedstrijden, maar keerde deze mercato dan toch terug naar het vertrouwde nest. Hij sprak nu voor het eerst met de pers.
Club NXT | Club Brugge
Topschutter Thibo Baeten scoorde twee keer en knalde Beerschot daarmee opnieuw virtueel naar de tweede plek in de stand. 22/10/2022Het voetbalweekend in de Challenger Pro League is zonder winnaar afgesloten. Beerschot leek na de openingstreffer van aanvoerder Sanusi nochtans op weg naar een overwinning, maar ex-speler Marzo …16/10/2022Beerschot heeft voor het eerst dit seizoen een uitwedstrijd in de Challenger Pro League verloren.
[Streamen-] Lommel Deinze kijken live 11 december 2022
Club NXTDiscover the future! Met een zesde plaats en op drie punten van de leider kan Club NXT U23 een mooi herfstrapport voorleggen in de Challenger Pro League. In hun volgende thuismatch, op vrijdagavond 11 november om 20u00, ontvangen ze RSC Anderlecht. Een officiële feestdag waar héél wat te doen is in The NEST. KOM OP 11 NOVEMBER NAAR CLUB NXT – RSC ANDERLECHT Eerst volgen nog de verplaatsingen naar Dender & Beveren, daarna komen de RSCA Futures op bezoek. Voor die match mag het al eens wat meer zijn. DJ Merlo, winnaar van MNM Start to DJ, knalt voor de wedstrijd strakke beats door de stadionspeakers.
Lennart Mertens reageert na overstap van Club NXT naar SK